Ga direct naar de inhoud

Betalen voor de trading services van Zignaly?

💬 Algemeen / Koffiehoek33 keer bekeken
RakkertStartbericht ·

Goedenavond, Ik trade ongeveer twee jaar via Zignaly op Binance Futures. Nooit problemen gehad met traden en uitbetalingen, het is/was een mooie omweg om toch futures te kunnen traden. Echter las ik al zo nu en dan dat er geen nieuwe trading services opgestart konden/mochten worden.

En ook nu kreeg ik bericht dat er vanaf 1 januari 2027 een maandelijks platformtarief van $500 gerekend wordt voor het actief houden van een handelsdienst op Zignaly. Mocht ik dus gebruik willen blijven maken van de handels API (Binance) moet ik een fee betalen van $500 per maand. Ik heb al een reactie gestuurd met nog wat vragen en hoop op een betere toelichting van de wijzigingen die eraan komen, even kijken wat voor reactie ik krijg.

Heeft iemand hier hetzelfde bericht ontvangen?

1Log in

Reacties(1 reactie)

1. MartinHodleReactie ·

Ja dat klopt helaas, heb er er contact over met hun klantenservice.

Dus je hebt nog vier maanden om wat anders te zoeken en je funds er weer af te halen.

Zelf ben ik van plan om dat begin december te doen en mijn OKX account maar eens te gaan gebruiken. Zo geef ik OKX en mezelf nog wat meer tijd om meer volume te vergaren.

Dit was een klein gedeelte van hun reactie,

Practically for you

If keeping the service is not viable for your setup, closing it before January 1, 2027 is the recommended step and no fee will be incurred. You have four months of runway to plan the transition without pressure. If you need help walking through the closing flow or exporting any historical data from your service before then, just tell me here.

Bewerkt op 2 september 2026