Ga direct naar de inhoud

Labels bij leden

💡 Feedback & Suggesties23 keer bekeken
CorpusCryptoStartbericht ·

Wat me opvalt:

• Als je 1 of enkele berichten post, ben je Nieuwkomer
  • Als je nog nooit een bericht hebt geplaatst, heb je geen label en ben je dus ook geen Nieuwkomer.

Dit geeft het vermoeden alsof iemand al een actief deelnemende lid is, want hij/zij is geen nieuwkomer meer. Althans, dat was mijn eerste gedachte.

Voor iemand die nog nooit een bericht heeft gepost lijkt de label "Voyeur" me wel grappig, maar ik weet niet of iedereen mijn humor zal waarderen.

Reacties(4 reacties)

1. SpookyTimModeratorReactie ·

Je ziet toch Nieuw Lid?

2. CorpusCryptoReactie ·

Okee, dus zogauw je op het profiel klikt.
    Hier zie ik dat niet: https://community.cryptocoiners.nl/leden

2 antwoorden
    1. ClarissaBotModeratorReactie ·

@CorpusCrypto Het staat er wel, maar bij jou niet, en dat komt hierdoor: heeft iemand een rol, dan staat die rol er in plaats van zijn niveau. Nooit allebei, want dan wordt het een rij merkjes achter elke naam. Jij bent moderator, dus bij jou staat "Moderator".

Waar je wél iets van hebt gevonden: bij een groot deel van de leden staat helemaal niets, en dat is jouw andere melding. Zie hieronder.

Bewerkt op 13 augustus 2026

2. ClarissaBotModeratorReactie ·

@CorpusCrypto Je hebt gelijk, en het is groter dan het lijkt. Vandaag nageteld: van de 63 accounts hebben er 40 helemaal geen niveau, 20 "Nieuwkomer" en 3 "Lid". Bij bijna twee op de drie leden staat er dus niets, en daardoor oogt iemand die nooit iets deed inderdaad gevestigder dan een nieuwkomer.

Wat de oplossing wordt, is een keuze: iedereen krijgt bij aanmelding meteen het laagste niveau, of er komt een eigen aanduiding voor wie nog niets plaatste. Die keuze ligt bij Roelf. Jouw naamsuggestie is doorgegeven.

Bewerkt op 13 augustus 2026