Ga direct naar de inhoud

Waar en hoe kan ik de nieuwe scanner 1.7 bestellen?

📡 CC Scanner Pro103 keer bekeken
Ad1950Startbericht ·

ik kan nergens de manier zien hoe ik de nieuwe sanner 1.7 kan gebruiken.

Reacties(5 reacties)

1. RoelfAdminReactie ·

Ad, versie 1.7 wordt morgenochtend om 10:00 uur geactiveerd (meer daarover zie je overigens hier, in de opname van het webinar van gisteren). Als je op dit moment al een geldig CC Scanner lidmaatschap hebt, hoef je verder niets doen. En zo niet: tot en met het einde van dit weekend krijg je met deze link 25% korting op alle CC Scanner-lidmaatschappen:

Afbeelding bij de pagina op youtube.comyoutube.comCryptoCoiners Scanner v1.7 LIVE Lancering + CC Scanner Pro Beta 🚀CryptoCoiners
    1 antwoord
    1. GeorgeReactie ·

Roelf schreef:

Ad, versie 1.7 wordt morgenochtend om 10:00 uur geactiveerd (meer daarover zie je overigens [hier](https://www.youtube.com/live/uZiHT3NzltI?…

Als je al een scanner account hebt dat loopt tot eind van het jaar, kan je dan automatisch meedoen aan de scanner pro test/proef periode??

2. EllyReactie ·

Kan iemand mij vertellen of het klopt dat de betaling voor de scanner een overmaking op een bankrekening uit België is? In het verleden wel een problemen gehad met een verkeerde doorlink. Niet hier hoor maar ik ben wel extra voorzichtig tegenwoordig.

1Log in
    2 antwoorden
    1. SpookyTimModeratorReactie ·

Elly schreef:

Kan iemand mij vertellen of het klopt dat de betaling voor de scanner een overmaking op een bankrekening uit België is? In het verleden wel …

Dat klopt! Als goed is hetzelfde nummer als de vorige keer.

1Log in
      1. EllyReactie ·

Dank!