Ga direct naar de inhoud

Pine script : Helper voor CC swingtrade 1.5

🔧 Tools & Exchanges47 keer bekeken
Gunther_VDStartbericht ·

Hallo allemaal,

We zijn weer wat bezig geweest met Pine.
Deze indicator voor TradingView laat zien of de 1h, 4h en 1D trends Bearisc of Bulish zijn.

Daarnaast wordt er een blauwe lijn getekend op de laatste Bollinger bands breakout. Er wordt ook een groene TP en rode SL lijn getekend.

Je kan de kleuren zelf aanpassen en je kan de lijnen of tabel aan of uit zetten.
Dit zou het makkelijker moeten maken om de strategie te volgen.
Als iemand een fout vindt of nog een verbetering weet, hoor ik dat graag.

https://www.tradingview.com/script/kqKervMG-CC-Swing-1-5/

Afbeelding bij de pagina op tradingview.comtradingview.comCC Swing 1.5 — Indicator by gunther_v_dThis script is a helper for the CC Swingtrade strategy 1.5. For the strategy you allready have the Bollinger bands and the Stochastic active. Use the 15m timeframe for the strategy. This script will detect a breakout on the Bolinger bands and draw a entry line. Depending is the signal is long or short the script will draw a TP line and a SL line acording the strategy. The table will show you the…
1Log in

Reacties(3 reacties)

1. Gunther_VDReactie ·

UPDATE:
    Het script reageert niet langer op de open candle.
    Enkel de gesloten candle buiten de Bollinger bands wordt in rekening gebracht.

1Log in
  2. Gunther_VDReactie ·

UPDATE:
    Ik heb labels en de prijs naast entry TP en SL geplaatst, deze kan je aan of uitschakelen.

1Log in
  3. TiemenReactie ·

Ziet er goed uit Gunther. Ik ga er eens mee aan de slag, dank je wel voor het delen!

1Log in