๐ Trade van de Dag - CAKE/USDT
Eigenlijk een trade van gisteren maar wilde ook eens een verliestrade uitlichten. Sinds ik hier weer trades aan het delen ben zat ik in een winning streak. Het geeft aan dat de strategie een hele hoge winrate heeft. Maar als het een verliestrade is dan is het verliespercentage ook behoorlijk.
๐ HUMA/USDT โ Short
Strategie: STORSI
Resultaat: -2,14% PF
Duur: 0:55
โ๏ธ Setup:
Op het moment van traden bewoog de markt zijwaarts. Ik vond de markten al wat onrustig met onverwachte bewegingen.
HUMA kwam binnen met overbought signalen. Toen ik op de 15m chart een fib retracement tekende zag ik dat de goldenpocket levels wat weerstand boden en hoopte ik op een reactie naar beneden aangezien hij al op meerdere TF's langere tijd overbought signalen vertoonde.
๐ Tradeverloop:
Achteraf gezien was er helemaal geen duidelijk patroon te vinden in de fib retracement die ik getekend had.
De prijs stoomde dan ook vrolijk door richting de SL. Helaas heb ik de SL nog een stukje naar boven geschoven om hem wat ademruimte te geven maar dat mocht niet baten.
Het verlies liep daarom op boven de geaccepteerde 2% en bleef ik achter met 2,14% verlies op de PF.
Al met al geen nette trade. Ik had nog 2 winst trades in deze sessie waardoor het totale verlies op -1,46% op de PF kwam.