Ga direct naar de inhoud

πŸ“ˆ Trade van de Dag - CAKE/USDT

🌱 LIVE Trades & Setups#altcoins#technische-analyse#trade-setup3 keer bekeken
FabianStartbericht Β·

πŸ“ˆ CAKE/USDT – Long
Strategie: STORSI
Resultaat: +0,21% PF
Duur: 0:25

βš™οΈ Setup:
Op het moment van traden bewoog de markt zijwaarts. Gezien de sterke plotselinge stijgingen in de prijs van BTC in de afgelopen dagen ben ik wel extra alert en is voorzichtigheid geboden.

CAKE kwam binnen met oversold signalen. Toen ik op de 15m chart een fib retracement tekende zag ik dat hij op een weerstandslevel stuitte. Tezamen met de stochastic en de MACD indicatoren die op meerdere TF's oversold signalen aangaven besloot ik een long positie in te nemen op de 1m chart.

πŸ“Š Tradeverloop:
Er kwam inderdaad een reactie naar boven. Omdat ik niet wist hoe ver deze zou gaan en gezien de heftige bewegingen in de markt de afgelopen dagen besloot ik op safe te gaan en de winst te locken door mijn SL boven de BE lijn mee te schuiven nadat de eerste helft van mijn inkoop was verkocht.

De SL werd al vrij snel uitgestopt dus ik bleef achter met een kleine winst van 0,21% op de PF.

Zoals je ziet op de afbeeldingen had ik er nog veel meer uit kunnen halen maar zoals gezegd was het nu onderdeel van mijn strategie om extra voorzichtig te zijn.

Reacties

Er zijn nog geen reacties. Log in om als eerste te reageren.