Hoe gaat het met de CC swingtrade strategie?
Goedemorgen,
Ik ben nu ongeveer 1,5 week aan de gang met de CC swingtrade strategie en nog steeds wachtende op mijn eerste verlies trade waar mogelijk ENJUSDT voor gaat zorgen vandaag die maar niet mijn TP wilde halen en nu weer rond BE schommelt.
Inmiddels trade ik volledig op OKX EU X-Perp. Beetje apart misschien maar ik chart wel OKX Global en vul de orders in op OKX EU X-Perp, dit gaat met een heel klein testbudget goed, hoe dit straks gaat als we iets gaan opschalen ben ik overigens wel heel benieuwd naar. Helaas moest ik wel want bij Zignaly gaat het één en ander veranderen en dan maar beter direct wijzigen in plaats van afwachten.
Maar de resultaten zijn nog steeds op zowel Binance Perp en OKX X-Perp erg goed, waar ik heel benieuwd naar ben is hoe het iedereen vergaat? heeft iedereen dezelfde resultaten of heb ik misschien precies (met enig geluk) de juiste trades eruit gehaald?
- PS let niet op de PnL alle trades zijn 1% risico op de PF en een RR van +- 0,66. Deze percentages zullen te maken hebben met de hefboom denk ik.
Bewerkt op 9 september 2026