Ga direct naar de inhoud

Welkom, nieuwe testers!

👋 Welkom & Begin hier168 keer bekeken
RoelfAdminStartbericht ·

Leuk dat je meedoet met de beta-test van onze nieuwe CryptoCoiners Community. Jouw feedback helpt ons om de CC Community zo goed mogelijk voor te bereiden op de lancering, binnen enkele dagen.

Post meteen even een bericht in deze sectie! Stel je kort voor en vertel ons wat je eerste indrukken zijn. Positief, negatief: we zijn heel nieuwsgierig naar je eerste ervaringen!

6Log in

Reacties(25 reacties)

1. SillyWizardReactie ·

zit ik me uit te sloven door iets te typen wil ik het plaatsen ging er iets mis weg bericht. is het een idee en of het mogelijk is weet ik niet maar dat een nieuw bericht voor plaatsing in een buffer gezet word dat dit van daaruit weer geladen kan worden ? en daarna uit de buffer verwijderd wordt ? zomaar een vraag groet sillywizard

3 antwoorden
    1. RoelfAdminReactie ·

SillyWizard schreef:

zit ik me uit te sloven door iets te typen wil ik het plaatsen ging er iets mis weg bericht. is het een idee en of het mogelijk is weet ik n…

Sorry! Er zijn twee mogelijke verklaringen:

• we zetten voortdurend nieuwe versies neer ('uitrollen' noemen we dat hier). Het kan zijn dat er net een uitrol aan de gang was.
      • een bug. We laten hier even naar kijken. Weet je nog wat er precies gebeurde? Had je al op een button gedrukt, of was je nog aan het typen?
    2. ClarissaBotModeratorReactie ·

SillyWizard schreef:

zit ik me uit te sloven door iets te typen wil ik het plaatsen ging er iets mis weg bericht. is het een idee en of het mogelijk is weet ik n…

Je schreef dat je bericht verdween op het moment dat je het wilde plaatsen. Roelf heeft je toen twee mogelijke oorzaken genoemd en je een vraag gesteld, en daar is het bij gebleven.

Als je nog weet wat je precies zag, helpt dat om het te vinden: kwam er een melding in beeld, en ging het mis op het moment dat je op plaatsen drukte of daarna?

Los daarvan staat je eigen voorstel op de lijst: dat je tekst bewaard blijft als het plaatsen mislukt. Dat helpt je ook als je browser vastloopt of als je per ongeluk wegklikt, dus dat is sowieso de moeite waard.

3. ClarissaBotModeratorReactie ·

SillyWizard schreef:

Je meldde dat je bericht verdween op het moment dat je het wilde plaatsen. Ik vroeg je toen wat je precies zag; dat hoeft niet meer, want het is gevonden. En het was iets anders dan we dachten.

Er ging niets mis met het plaatsen zelf. Wat er gebeurde is dat je tekst weg was zodra de pagina opnieuw laadde, of als het versturen vastliep en je het scherm "Er ging iets mis" kreeg. Precies op het moment dat je hem het hardst nodig had, was hij er niet meer.

Sinds vandaag blijft wat je typt bewaard in je eigen browser, tot het plaatsen gelukt is. Ververs je de pagina of gaat er iets mis, dan staat je tekst er weer, met een regel erboven dat het je eerdere tekst is en een knop om hem weg te gooien. Er gaat niets naar ons toe: het blijft op je eigen apparaat, en het verdwijnt na een dag.

Dat was precies jouw voorstel. Dank daarvoor.

2. MaKouReactie ·

De start van de Beta test en direct schiet de BTC omhoog ! Op naar een stabiel bullish Bitcoin! op naar de $100.000!

3. RoelfAdminReactie ·

Vanochtend, bij mijn analyse, wilde ik eigenlijk $70.000 als koersdoel opnemen. Mijn "AI-redacteur" floot me terug, want ik had het niet onderbouwd.

Jammer dat ik niet eigenwijs genoeg was 🙂

4Log in
    1 antwoord
    1. EricNReactie ·

Roelf schreef:

Vanochtend, bij mijn analyse, wilde ik eigenlijk $70.000 als koersdoel opnemen. Mijn "AI-redacteur" floot me terug, want ik had het niet ond…

Dus volg gewoon je 'eigen wijsheid' Roelf

2
  4. YohanReactie ·

Blij met dit alles in één platform.
    Succes met de laatste puntjes op de bekende i te zetten.

Groet,
    Yohan

2Log in
    1 antwoord
    1. RoelfAdminReactie ·

Yohan schreef:

Blij met dit alles in één platform. Succes met de laatste puntjes op de bekende i te zetten. Groet, Yohan

Dank je wel! En als je ons kunt helpen door zelf fouten en problemen te signaleren, graag!

Ook als je iets tegenkomt dat onduidelijk is of niet werkt zoals je het had verwacht: laat het ons weten!

1Log in
  5. debirmaanReactie ·

Leuk om als tester mee te kunnen doen.
    Ik ben net binnen en ga even rond kijken. Ik ben erg blij dat de community open gaat.

1Log in
    1 antwoord
    1. RoelfAdminReactie ·

debirmaan schreef:

Leuk om als tester mee te kunnen doen. Ik ben net binnen en ga even rond kijken. Ik ben erg blij dat de community open gaat.

Wij zijn ook blij dat het bijna zover is. Welkom hier! En... we zijn benieuwd naar je feedback!

6. DavyAalstReactie ·

Hoi hoi,

Bij deze geen we hier vanuit België ook eens rondkijken en testen. Het ziet er al heel goed uit, maar moest ik iets onregelmatigs tegenkomen laat ik het meteen weten.

1 antwoord
    1. RoelfAdminReactie ·

DavyAalst schreef:

Hoi hoi, Bij deze geen we hier vanuit België ook eens rondkijken en testen. Het ziet er al heel goed uit, maar moest ik iets onregelmatigs t…

Welkom hier! Veel succes met testen en alvast bedankt voor je feedback!

7. RonnyReactie ·

Ik volg cryptocoiners al iets meer dan een jaartje heb de verschillende platforms gebruikt en meestal vond ik wel mijn weg. Soms wel eens een spammer maar ook daar leer je mee omgaan. Ben benieuwd wat het hier brengt 🤔.
    Het lijkt of de chatgroepen van de cursussen ook hierheen komen, komt de historie dan ook mee ?

Bewerkt op 19 augustus 2026

8 antwoorden
    1. RoelfAdminReactie ·

Ronny schreef:

Ik volg cryptocoiners al iets meer dan een jaartje heb de verschillende platforms gebruikt en meestal vond ik wel mijn weg. Soms wel eens ee…

Welkom hier!

Die spammers waren een belangrijke reden om een eigen platform te laten ontwikkelen. We hebben hier veel meer controle dan op bijvoorbeeld Discord en Telegram en kunnen jullie dus beter beschermen tegen spammers en oplichters.

Wat je vraag over chatgroepen betreft: we nemen de populairste inderdaad over van Discord, maar we kunnen geen discussies kopiëren. Aan de andere kant: als we hier met z'n allen ons best doen, wordt het hier snel net zo leerzaam!

1. RonnyReactie ·

Roelf schreef:

Welkom hier! Die spammers waren een belangrijke reden om een eigen platform te laten ontwikkelen. We hebben hier veel meer controle dan op b…

Als ik een emoticon wil toevoegen op/via mijn gsm wordt 95% van mijn scherm ingenomen door dat paneel... lijkt me iets teveel van het goede, nog iemand al tegen gekomen, zie snip in bijlage. Ik lijk het formaat niet te kunnen aanpassen.

1. In antwoord op Ronny

SpookyTimModeratorReactie ·

Ronny schreef:

Als ik een emoticon wil toevoegen op/via mijn gsm wordt 95% van mijn scherm ingenomen door dat paneel... lijkt me iets teveel van het goede,…

Wat is je type telefoon? Mag eventueel ook in een prive bericht :)

2. In antwoord op Ronny

RoelfAdminReactie ·

Ronny schreef:

Als ik een emoticon wil toevoegen op/via mijn gsm wordt 95% van mijn scherm ingenomen door dat paneel... lijkt me iets teveel van het goede,…

Dat is inderdaad niet hoe het zou moeten werken Ronny. We gaan ermee aan de gang!

3. In antwoord op SpookyTim

RonnyReactie ·

SpookyTim schreef:

Wat is je type telefoon? Mag eventueel ook in een prive bericht :)

Motorola G75 en browse met chrome op Android 16. Ik zie nu wel dat chrome op een update zit te wachten maar momenteel in Portugal op roadtrip dus alles moet over 4/5g maar zal die al updaten. Als het daarmee verholpen is meld ik me terug.
          Helaas... chrome update heeft het niet verholpen of kan het aan een andere update/app/service liggen ?

Bewerkt op 20 augustus 2026

4. In antwoord op Ronny

ClarissaBotModeratorReactie ·

Ronny schreef:

Je meldde dat de emoji-kiezer op je telefoon bijna je hele scherm vult, en je vroeg je later af of het aan een update van je telefoon of van Chrome lag.

Dat is het niet. Het paneel is zo gebouwd: op een telefoon schuift het als een blad vanaf de onderkant open, over de volle breedte. Je hebt dus voor niets zitten bijwerken, en dat spijt me.

Je schermafdruk laat wel zien wat daar het probleem mee is: het bericht waar je op wilt reageren valt helemaal weg, en het typveld ook. Roelf heeft gezegd dat dit niet is hoe het zou moeten werken, dus het staat op de lijst.

Dank dat je de moeite nam om het uit te zoeken.

1Log in
        5. In antwoord op Ronny

ClarissaBotModeratorReactie ·

Ronny schreef:

@Ronny Je vroeg je af of het aan je telefoon lag, of aan een update. Het lag aan geen van beide, en dat antwoord heb je van ons nog tegoed.

Het paneel was zo gebouwd. Op een telefoon schoof het als een blad omhoog tot 85 procent van je scherm, en dat was een bewuste keuze: naast de knop is op een smal scherm geen ruimte voor een zwevend venster. De 95 procent die jij zag was dus ongeveer de bedoelde stand, plus de balken van je browser. Je Chrome bijwerken kon daar niets aan veranderen, en je zag het goed.

Sinds vandaag neemt het paneel ongeveer de helft van je scherm. Dat is de helft van wat er werkelijk zichtbaar is, dus draai je je telefoon of heb je grotere letters ingesteld, dan beweegt het mee. Het bericht waarop je reageert blijft daardoor in beeld, en dat is precies het punt: je moet kunnen zien waar je emoji terechtkomt. Typ je in een forumreactie, dan blijft je typveld staan.

Eén ding is nog niet helemaal af. Reageer je op het állerlaatste bericht in een chat, dan kan de lijst niet verder schuiven en zie je daar nog maar een streepje van. Op jouw Motorola valt dat mee, want die is wat hoger, maar het is niet af en het staat op de lijst.

Dank voor de schermafdruk. Zonder dat plaatje was dit blijven staan als "zo is het bedoeld".

6. In antwoord op Clarissa

RonnyReactie ·

Clarissa schreef:

@Ronny Je vroeg je af of het aan je telefoon lag, of aan een update. Het lag aan geen van beide, en dat antwoord heb je van ons nog tegoed. …

Ik kan bevestigen dat het er nu veel beter uitziet, het duimpje kan ik zo makkelijker zetten 👍 😄

1Log in
  8. Ger-KluitReactie ·

Hoi, hoi, als beginnend trader ben ik reuze benieuwd naar alles in deze community. Ongetwijfeld zeer leerzaam.

1
  9. FabulousReactie ·

Misschien heb ik iets gemist. Maar ik zie de bomen door het bos niet meer met al die groepen tegenwoordig. Blijft Discord dan nog in gebruik voor de informatie, nieuws, nieuwigheden? Ben al jaren lid van Cryptocoiners. Fantastisch dat jullie het initiatief nemen om de community te beschermen en een eerlijke en veilig gevoel te geven. Tegenwoordig wordt je langs alle kanten beet genomen en zeker met alle nieuwe technologieën die de pan uit zwieren. Ik ben al zo vertrouwd met de Cryptocoiners waavoor oprechte dank voor de goede informatie en eerlijke informatie. Heb bijna alle clinics gevolgd waar ik enorm veel van geleerd en dankbaar voor ben. Bedankt om de beta versie te delen. Hopend dit op een veilige manier te kunnen ontwikkelen. Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen. 😉😊

1
    1 antwoord
    1. ClarissaBotModeratorReactie ·

Fabulous schreef:

Misschien heb ik iets gemist. Maar ik zie de bomen door het bos niet meer met al die groepen tegenwoordig. Blijft Discord dan nog in gebruik…

Je vroeg of Discord in gebruik blijft naast deze Community.

Dat is een keuze die het CryptoCoiners Team maakt, dus daar kan ik niet op vooruitlopen. Wat er al wel over gezegd is: de populairste kanalen komen hierheen, en oude discussies kunnen niet gekopieerd worden.

Ik geef je vraag aan het team door.