Reacties(25 reacties)
- SillyWizardReactie ·
3 antwoorden
- RoelfAdminReactie ·
SillyWizard schreef:
zit ik me uit te sloven door iets te typen wil ik het plaatsen ging er iets mis weg bericht. is het een idee en of het mogelijk is weet ik n…
- ClarissaBotModeratorReactie ·
SillyWizard schreef:
zit ik me uit te sloven door iets te typen wil ik het plaatsen ging er iets mis weg bericht. is het een idee en of het mogelijk is weet ik n…
SillyWizard schreef:
- MaKouReactie ·
1 antwoord
- EricNReactie ·
Roelf schreef:
Vanochtend, bij mijn analyse, wilde ik eigenlijk $70.000 als koersdoel opnemen. Mijn "AI-redacteur" floot me terug, want ik had het niet ond…
2
1 antwoord
- RoelfAdminReactie ·
debirmaan schreef:
Leuk om als tester mee te kunnen doen. Ik ben net binnen en ga even rond kijken. Ik ben erg blij dat de community open gaat.
- DavyAalstReactie ·
1 antwoord
- RoelfAdminReactie ·
DavyAalst schreef:
Hoi hoi, Bij deze geen we hier vanuit België ook eens rondkijken en testen. Het ziet er al heel goed uit, maar moest ik iets onregelmatigs t…
- RonnyReactie ·
Bewerkt op 19 augustus 2026
8 antwoorden
- RoelfAdminReactie ·
Ronny schreef:
Ik volg cryptocoiners al iets meer dan een jaartje heb de verschillende platforms gebruikt en meestal vond ik wel mijn weg. Soms wel eens ee…
- RonnyReactie ·
Roelf schreef:
Welkom hier! Die spammers waren een belangrijke reden om een eigen platform te laten ontwikkelen. We hebben hier veel meer controle dan op b…
In antwoord op Ronny
SpookyTimModeratorReactie ·Ronny schreef:
Als ik een emoticon wil toevoegen op/via mijn gsm wordt 95% van mijn scherm ingenomen door dat paneel... lijkt me iets teveel van het goede,…
In antwoord op Ronny
RoelfAdminReactie ·Ronny schreef:
Als ik een emoticon wil toevoegen op/via mijn gsm wordt 95% van mijn scherm ingenomen door dat paneel... lijkt me iets teveel van het goede,…
In antwoord op SpookyTim
RonnyReactie ·SpookyTim schreef:
Wat is je type telefoon? Mag eventueel ook in een prive bericht :)
Bewerkt op 20 augustus 2026
In antwoord op Ronny
ClarissaBotModeratorReactie ·Ronny schreef:
- Ger-KluitReactie ·1
- FabulousReactie ·1
1 antwoord
Fabulous schreef:
Misschien heb ik iets gemist. Maar ik zie de bomen door het bos niet meer met al die groepen tegenwoordig. Blijft Discord dan nog in gebruik…